Gambar Pelbagai Acara Oleh ICM.com

ICM Mengumumkan Kerjasama dengan Pasukan F1 Scuderia AlphaTauri

London, UK - Isnin, 17 Mei 2021: ICM.com, penyedia perkhidmatan kewangan dengan pelbagai pengawalseliaan global yang berpusat di UK, mengumumkan perjanjian dua tahun yang baru ditandatangani bersama Scuderia AlphaTauri, sebagai "Rakan Rasmi". Kerjasama ini merangkumi penjenamaan pada kereta lumba, pemandu dan persekitaran garaj.

Scuderia AlphaTauri adalah pasukan Formula 1 yang berpangkalan di Itali, dimiliki oleh syarikat minuman Austria Red Bull dan dinamakan sempena jenama fesyen premium mereka, AlphaTauri. Sebuah pasukan yang kaya dengan sejarah sukan, pakaian yang berasal dari Faenza ini telah bertanding di bawah pelbagai identiti sejak tahun 1985.

ICM.com berjaya memulakan perjanjian rakan kongsi mereka dengan pasukan ini semasa Kejuaraan Formula Satu FIA 2021 - Kejuaraan kali ke-71.

"Kami teruja untuk memasuki dunia Formula 1 bersama pasukan rakan kongsi ini - perlumbaan tempat duduk tunggal kelas tertinggi, yang dapat dibezakan dengan keretanya yang kelihatan di dunia lain dan mempunyai kelajuan yang luar biasa. Dengan kumulatif hampir 2 bilion penonton televisyen dan pangkalan peminat yang sangat kuat, jalinan perkongsian dengan Scuderia AlphaTauri akan menambah nilai penting dalam strategi kesedaran jenama ICM. Dengan perlumbaan di 23 negara, Formula 1 adalah platform yang global, sejajar dengan visi global ICM yang kini merangkumi lebih daripada 20 negara." kata Shoaib Abedi, Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif ICM.com.

Franz Tost, Pengetua Tim Scuderia AlphaTauri berkata: “Saya amat teruja untuk mengumumkan perkongsian yang menarik ini bersama ICM.com yang, seperti Scuderia AlphaTauri, beroperasi pada skala global setiap hari. Sebagai pasukan yang bertanding dalam kejuaraan antarabangsa, kami terdedah kepada urus niaga FOREX setiap hari, yang merupakan salah satu kecekapan teras perniagaan ICM.com. Ianya sangat baik dapat mengalu-alukan syarikat yang berorientasikan masa depan kepada pasukan kami dan kami berharap dapat membina hubungan yang kuat bersama musim ini."

    CFDs and Spot FX are complex instruments and come with a high risk of losing money rapidly due to leverage. 71.31% of retail investor accounts lose money when trading CFDs with this provider. You should consider whether you understand how CFDs and Spot FX work, and whether you can afford to take the high risk of losing your money. Baca selanjutnya
    Baca selanjutnya
    E-mel Hubungi Chat Whatsapp