Gambar Pelbagai Acara Oleh ICM.com

Rumah Pelaburan Anda, ICM.com Bekerjasama dengan Polo in the Park London

London, UK – Selasa 7 Jun 2022:  ICM.com, penyedia dagangan dalam talian pelbagai kawalan selia sedang bersiap sedia sekali lagi untuk bekerjasama dengan acara Polo in The Park London.

Selepas kedua-dua acara Polo Antarabangsa 2020 dan 2021 dibatalkan berikutan sekatan COVID, ICM.com teruja untuk menaja acara Chestertons Polo in the Park Antarabangsa untuk tahun ke-6 berturut-turut.

Satu perlawanan yang diraikan dalam kalendar sosial London, acara berprestij itu akan berlangsung di Hurlingham Park di Fulham, membawa polo bertaraf dunia ke ibu negara. Acara tahunan itu lazimnya menandakan permulaan musim panas dan akan berlangsung pada 10, 11 & 12 Jun 2022 di Hurlingham Park, England. Selain permainan, terdapat banyak hiburan untuk orang ramai, termasuk kanak-kanak.

Chestertons Polo in The Park adalah salah satu daripada siri acara sukan terkenal British seperti Wimbledon, perlumbaan bot, ascot, dan maraton London. Acara ini menghimpunkan enam pasukan Polo bandar dari seluruh dunia, termasuk Buenos Aires, New York, Zurich, Sydney, London dan Dubai.

ICM.com mula menjadi rakan kongsi acara itu pada 2016, anda boleh melihat logo ICM.com pada baju pasukan, seluar jeans pasukan, sisi padang, program acara serta latar belakang pemberian hadiah.

Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif Shoaib Abedi ICM.com mengulas mengenai kerjasama ini, "Acara Chestertons Polo in the Park adalah acara yang ikonik dalam kalendar British, kami berbangga dapat menyokong pasukan yang berkongsi dedikasi yang sama terhadap kerja berpasukan, disiplin dan keazaman untuk berjaya."

    CFDs and Spot FX are complex instruments and come with a high risk of losing money rapidly due to leverage. 71.31% of retail investor accounts lose money when trading CFDs with this provider. You should consider whether you understand how CFDs and Spot FX work, and whether you can afford to take the high risk of losing your money. Baca selanjutnya
    Baca selanjutnya
    E-mel Hubungi Chat Whatsapp